Вправи-енергізатори проводяться з метою порухатись у незвичайні цікавій формі, через гру налагодити та розвинути взаємодію, співпрацю між учасниками.
Енергізатори активізують роботу різних аналізаторів, розвивають музично-ритмічні, креативні, творчі здібності учасників.
Використання енергізаторів:
- відновлює енергію класу;
- знімає м’язову напругу та розумову втому;
- переключає, відновлює і активізує увагу учасників;
- об’єднує кілька методів навчання в єдине ціле;
- сприяє отриманню задоволення від навчання;
- полегшує взаємопізнання та самопізнання учасників на вербальному та невербальному рівнях;
- є основою для будування добрих контактів, що особливо для несміливих осіб, гіпер або гіперактивних дітей;
- допомагає створити позитивний клімат в групі за короткий проміжок часу.
- проводяться 2-5 разів під час заняття, особливо тоді, коли учасники виглядають втомленими, а також для емоційного переходу від одного інформацйно-практичного блоку до іншого;
- вибір вправи залежить від конкретної ситуації та потреб групи на даний момент часу, від мети та цілей проведення заняття, а також враховуються місцеві правила, поведінки, вік та менталітет (це стосується ігор де є дотик до тіла);
- важливо щоб в запропонованій грі кожен учасник міг взяти участь;
- забеспечення фізичної безпеки під час гри є надзвичайно важливим правилом (звернути увагу на меблі, підлогу, прикраси на учасниках та наявність вільного простору в кімнаті;
- використання вправ, де є елемент змагання (що заважатиме створенню команди) зводиться до мінімуму;
- на початку заняття з учасниками проводиться обговорення щодо складання варіанту відмови від участі у вправі, якщо щось викликатиме у них дискомфорт.
Немає коментарів:
Дописати коментар